25 kwietnia 2012

Ludzie listy piszą...

Witam,  jestem w wyjątkowo kiepskim nastroju, postanowiłam napisać do Pana.  Dziś przeszłam procedurę  zwolnienia się pracy na jeden dzień by sprostać temu, co wymyśliła Fedak i zatwierdził Komorowski. Podjęłam taką decyzję w obliczu tego, co się z reformą emerytalną.  Biorę to, co jeszcze mogę wziąć, bo jutro mogę w ogóle nie dostać niczego.  Oczywiście straciłam, czułam wielkie upokorzenie i niesmak sytuacji , ale skoro  Państwo niby demokratyczne  z nami się nie liczy, to nie mam prawa żądać  tego od pracodawcy.  W prasie znowu nagonka na  pracujących emerytów,  Właściwie , PO CO ŻYJEMY,  skoro  nasze pięć minut minęło i  niebo przed nami otwarte, a nasz ZUS oczekuje tylko jednego, byle szybciej  tam dotrzeć. W.......ą mnie te wszystkie symulacje o tym, jak przedłużenie wieku emerytalnego podniesie moją emeryturę  na portalach rządowych (na to rząd ma pieniadze). Po symulacji, która przeprowadziłam na swoich danych wyszło mi, że przechodząc na emeryturę w wieku 70 lat otrzymam ponad 6 tys. emerytury, a w wieku  80 lat ponad 8 tys. Dalej już bez komentarza.       
Oczywiście jestem z Panem w walce do końca i życzmy sobie powodzenia.
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ja dziś zapytałam w ZUS, czy nowa ustawa mnie będzie dotyczyć, bo jeśli tak, to muszę się zwolnić w pracy, a pani powiedziała, że nie, bo już mam przyznaną emeryturę, a PRAWO NIE DZIAŁA WSTECZ. Wyraziłam zdziwienie , bo przecież w przypadku odebranych emerytur to właśnie prawo tak zadziałało!!! Pani się rozłączyła. Katarzyna

    OdpowiedzUsuń