23 lutego 2012

Promyczek nadzieji

Witam, w zeszłym tygodniu miałam rozprawę, wcześniej złożyłam pismo procesowe, w którym ustosunkowałam się do odpowiedzi organu rentowego wspierając się artykułami z ustawy o emeryturach, ponieważ odpowiedź ZUS była nielogiczna i świadczyła o dowolnej interpretacji art 103a i wątpliwym jego zastosowaniu. Na rozprawie zgłosiłam wniosek formalny o zawieszenie postępowania w sprawie z uzasadnieniem wniesienia wtórnego sprawy do TK i wyrokiem SN z lipca 2011. Sąd przychylił się do mojego wniosku zawieszając postępowanie do momentu rozstrzygnięcia wątpliwości przez TK. Teraz czekam na orzeczenie TK, a to może potrwać.
Pozdrawiam
Małga

3 komentarze:

  1. TK juz odpisał na moje pismo=ni sie nie zmieniło nadal przegrana

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dobrze czytam że TK już orzekł na naszą niekorzyść?!!!!1??? Boże co w tym Kraju się dzieje?!!!!!!???? Czy już nie ma sprawiedliwości!!!!!! To jest jedno BAGNO I BANDA ZŁODZIEJSKIEGO RZĄDU!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drodzy Państwo, sprawa w Trybunale jeszcze nie była rozpatrzona, nie będzie to tak szybko. Proszę wejść na stronę Trybunału Konstytucyjnego (nr sprawy K 2/12)i śledzić. Nie ma jeszcze stanowiska w tej sprawie Prokuratora Generalnego.
    Małga

    OdpowiedzUsuń