1 marca 2013

Zakładki

Drodzy Państwo!

Stworzyłam dla Państwa dwie nowe zakładki 
Obie zakładki są bez podzakładek.
Jeśli uważacie Państwo, iż potrzebny jest bardziej szczegółowy podział
 bardzo proszę o informacje w komentarzach

35 komentarzy:

  1. Chodziło o zakładkę :wygrani ,którym ZUS wypłacił-mieliśmy mieć obraz liczenia odebranych pieniędzy:-)
    A tak to znów będzie:wygrałem w SO,odwołuję się do SA...te informacje mamy w zakładkach : w sądach,w sądach bez wypłat....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, właśnie o taką zakładkę nam chodziło.Już sporo z nas ma korzystne i prawomocne wyroki sądów,ale ZUS ani myśli nam płacić.A może komuś już zapłacił?To właśnie byśmy chcieli wiedzieć

      Elżbieta

      Usuń
    2. PA może po prostu zakładka:
      "Wypłacone zaległe od 1.X.2011"

      Usuń
    3. Tak będzie najprościej-popieram:-)
      Bo tak naprawdę,to nie wiemy ,czy komukolwiek już wypłacili te zaległe od 1.10.2011:-)

      Usuń
    4. Do Anonimowego z 1 marca 2013r. z godziny 10:20. Proszę odpowiedzieć na jakiej podstawie Pan/i pisze , że bez Sądu to są tylko wznowione? Jest to tylko Pana/i błędne rozumowanie. Tak jednym jak i drugim winny być wypłacone zaległe.

      Usuń
  2. Nowa wygrani i wyplacani, ale te tez sa potrzebne bo wskaza stosunek wygranych do przegranych-czy odwrotnie

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie przegrani w SO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem po 8.01.2009 i przegrałam w lutym w SO. Czekam na uzasadnienie aby złożyć apelację.

      Usuń
    2. Jestem w identycznej sytuacji, czekam z niecierpliwością na wyrok, co też tam napiszą, skoro jesteśmy ,,przed", pewnie, że wyrok ma zastosowanie od 22. 11. 2012, no bo cóż innego? A tak przy okazji, to za jaki czas po rozprawie dostawaliście wyroki ? Minęło już ponad 2 tyg i nic.

      Usuń
    3. Przepraszam pomyłka miało być ,,po"

      Usuń
    4. Przegrani w SO-w sądach bez wypłat!!!

      Usuń
    5. Jestem wlasnie po sprawie w SO, oczywiście przegrałam ale nie dlatego że jestem z 2008, to nie było wcale przedmiotem badania sądu. Sędzia stwierdził w uzasadnieniu ustnym,że wyrok TK obowiązuje od chwili ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i nie ma podstaw do wypłaty zaległych, nic nie pomogło pismo o stanowisku SN w zakresie mocy obowiazywania wyroków TK
      hanka

      Usuń
    6. U mnie w uzasadnieniu ZUS-u jest napisane , że wyrok TK mnie dotyczy ale nie działa wstecz.
      KRYS

      Usuń
    7. witam! słuchajcie moi drodzy "przegrani" co sąd to wyrok - na dowód piszę - jestem wcześniejszą emerytką z 2007 r. - nie będę pisała dlaczego akurat wtedy wystąpiłam o wczesniejszą bo akurtat to nieistotne - ważne jest to, że nie ważne kiedy ktoś uzyskał prawo do emerytury ( a nie pobierał jej) ja jak widac jestem tą "sprzed" a wygrałam w sądzie - nie załamujcie się walczcie o swoje bo tak jak już na tym blogu napisałam wreszcie ktos musi pójść po rozum do głowy- wszystko zależy od sedzi czy ma trochę rozumu czy działa jak jej każą- ja jeszcze nie dostałam decyzji z zus ale pierwsze "koty za płoty" i wy też dojdziecie do - tego nie poddawajcie się - nasi "dowodzy" w końcu dojdą do wniosku, że muszą zachować się tak a nie inaczej. Naprawdę bardzo mi przykro że ja juz jestem na jakby "prostej" do celu a wielu z was niestety musi znosić dziwne przepisy - och nie ma wytłumaczenia na zachowanie naszych władz wybranych przez nas zresztą - a propo władz- zainteresujcie się ruchem "zmieleni" nie wiem może ktoś z was wie o co chodzi? - napisze za chwilę
      Małgośka - która w so wygrała - ale co dalej? to zobaczymy

      Usuń
    8. Małgosiu nie za wcześnie na radość?CZy Twój wyrok już się uprawomocnił? a czy ZUS nie złoży
      w SO wniosku o wyrok z uzasadnieniem?Ja jestem w indentycznej sytuacji.Też emerytura/pierwsze/ naliczenie w 2007r.Sprawę w SO wygrałam.Ale już wiem że ZUS złożył wniosek.Pozdrawiam

      Usuń
    9. Też wygrałam sprawę w SO, ale ZUS zapowiedział apelację. Minęły prawie dwa miesiące, a sędzia jeszcze nie napisał uzasadnienia wyroku, mimo, że miał na to dwa tygodnie. Samo życie.
      pozdrawiam
      Małga

      Usuń
  4. Dziękuje za zakładki. Ułatwiają poruszanie się po blogu.
    Sprawę mam 15 marca w SO. W odpowiedzi do Sądu ZUS powołuje się na decyzje o wznowieniu wypłaty od 22 listopada 2012 , ale tej decyzji do dnia dzisiejszego nie otrzymałem .Wypłata jest od 22 listopada i bieżąca ( ZUS Wałbrzych)

    Tadeusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś tj. 01 marca dzwoniłem do RCL - tam mnie olali totalnie a przy tym kłamali i odesłali mnie do Ministerstwa PiSS gdzie poinformowano mnie, że zawieszone zaległe emerytury od 01.10.2011 będzie można odzyskać tylko przez sąd. Skandal, ze nieuki potrzebowały 3 m-ce na olanie wyroku TK. Powiedziano mi, że w przyszłym tygodniu ZUS-y w terenie dostaną wytyczne jak odmawiać słusznie nabytych praw. Jedyna nadzieja w TUSKU, że jak się dowie to winnych skandalu wytrzaśnie na bezrobocie by Ci mądrale posmakowali jak żyją ludzie wystrychnięci na dudka przez państwo prawa.
    Mamy dylemat czy jeść czy kupić lekarstwo. Józef.
    Proszę opublikować wzór pozwu do sądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Józefie, humoru Ci jak widać nie brakuje.

      Usuń
  6. Do Pana Józefa !
    Gratuluję nadziei pokładanej w premierze. Czy nie wie Pan, że sprawcami tego całego bałaganu i skandalu jest jego minister i cały rząd ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za CIOŁY intwrprwtuja wyrok TK!?!? Jest napisane, że ta ustawa jest niezgodna.... czyli od daty jej ogłoszenia a nie od daty wyroku TK czy też jego opublikowania!!!To po cholere w TK leżał wniosek rok czasu?? Wiecie KOCHANI ODWIESZENI - za co oni dostali te nagrody???? Wszystko interpretują tak jak im wygodnie, na ich korzyść.
    Pozdrawiam - emerytka z Suwałk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co narzekać,ale trzeba się przygotować do sądu.Może osoby,które już przez to przeszły, napisałyby wzory odwołań do sądu okręgowego?

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest własnie nasze państwo ,żeby emeryt otrzymał to co mu się należy - potwierdził to TK!!!! pomimo, że podpisał nasz "kochany " prezydent to teraz musimy zawalić sady pozwami , a te sady i tak sie nie wyrabiaja to jeszcze my im dołózmy trochę roboty!!! Znów odczekamy zwoje w kolejce na rozprawę, w między czasie może ktoś odejdzie - to ZUS bedzie miał na kolejne nagrody bo to świadczenie o które domagamy się , nie jest przecież dziedziczne. O TO JEST WŁAŚNIE HANBA<HANBA!!!!
    Pozdrawiam - emerytka z Suwałk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy wiemy kiedy pojawią się jakieś informacje z RCL? Na ich stronie nic takiego nie znalazłam, może źle szukałam.
    Już się pogubiłam, nie wiem czy czekać na ich decyzję, czy już składać sprawę w Sądzie?
    Krystyna 52

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany Panie Krzysztofie! Proszę o rady dla bezsądowych. Czy my możemy tylko bezterminowo czekać na odpowiedź ZUS, czy możemy coś zrobić? Rozumiem, że nie tylko nas, zawieszonych ma Pan pod opieką,;), przepraszam za ponaglanie, ale coraz trudniej czekać czytając co się wyprawia w sądach. Pozdrawiam, Baszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Baszko !
      Sądzę, że można żądać od ZUS wydania decyzji administracyjnej w sprawie zaległego świadczenia.
      Występując z wnioskiem (po wyroku TK) o podjęcie wypłacania emerytury wnosiliśmy też o wypłatę począwszy od 1.10.2011 r. wraz z odsetkami.
      Co do pierwszej części wniosku ZUS wydał decyzję, co do pozostałej - milczy. Można zatem go ponaglić.
      Może Pan Krzysztof ma lepszą radę.
      M

      Usuń
    2. oficjalnie w przyszlym tygodniu bezsadowi ,beda w sadach ,plotki,przcieki Krzysztof pewnie zna ,ale opiera sie na dokumentach ,,rozciagaja PELETON obym se mylil ja moge ,,, pozdrawiam
      marian ,z ograniczona lacznoscia

      Usuń
    3. Krystyna 20081 marca 2013 22:35

      Panie Marianie a może by Pan i pan Krzysztof
      napiszecie w naszym imieniu LIST OTWARTY skierowany do MPiPS, Prezydenta i Tuska i zamieścić w prasie oraz można też przekazać jakiejś stacji tv należy dodać że jak nie dostaniemy pomooy od nich to jesteśmy gotowi skierować sprawy do TPCz w Strasburgu bo nie pozwolimy sobie na dalsze złe traktowanie przez sądy.

      Kochani pomyślcie o tym ostatnio był list otwarty od przedsiębiorców (było to pokazane w Państwo w Państwie).
      To co się dzieje w sądach to woła o pomstę do nieba my się nie prosiliśmy o to żeby w styczniu 2009 r weszła taka ustawa która nas teraz niszczy.

      Usuń
  12. Baszka !
    Musimy czekac na dezyzję z zus-u , dopiero od niej sie odwoływac do sądu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez żadnych granic czasowych dla ZUS? Nie wiem, czy moja cierpliwość podoła takiemu zadaniu... Dzięki za odpowiedź, miło, że chociaż można pogadać wśród "swoich" też wiszących;)

      Usuń
  13. ZUS przegrywa w Strasburgu

    WP.PL/ Rzeczpospolita | 01.03.2013 | 09:18 informacja na Wirtualnej, głowy do góry, pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to nie ZUS przegrała w Strasburgu tylko przegrało polskie państwo Do Strasburga wnosimy skargi przeciw Polsce, nieważne kto nas skrzywdził, ZUS, sądy czy inne urzędy
      Krzysztof

      Usuń
  14. Panie Krzysztofie! My to doskonale wiemy. Ale ja już dawno nie utożsamiam Polski, Narodu Polskiego z państwem polskim. Niestety, aparat państwowy nie ma nic wspólnego z narodem i Polakami...Gdybym miała pewność, że moje emerytury zostały wydane na np. leczenie potrzebujących, wyposażenie przedszkola, szpitala, itd, czyli dla narodu, to nawet bym się z tym pogodziła. Większość wcale nie jest tak pazerna jak próbuje nam się wmówić. Ale to nie ja zdecydowałam o uchwaleniu idiotycznego przepisu o możliwości bycia emerytem bez przechodzenia na emeryturę. Bo dla mnie przejście na emeryturę, to rozwiązanie stosunku pracy w związku z ... A odpuszczanie walki o przestrzeganie prawa nie pomoże naszej opinii o państwie polskim, nie zmniejszy też marnowania pieniędzy na bzdury, nie zmniejszy wypłat premii dla rządzących, więc moje pogodzenie się ze stratą pieniędzy nic nie da przeciętnemu Polakowi. Najwyżej przekona go, że w tym państwie(nie mylić z krajem) wszystko można zrobić z obywatelem. Nawet wyrok TK zależy od tego, kogo dotyczy. I nie pozwólmy wpuścić się w poczucie winy, że występujemy przeciwko swojemu krajowi, ojczyźnie, rodakom. Bo my walczymy z państwem, które działa na szkodę utrzymujących to państwo (aparat państwa) zwykłym członkom społeczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  15. emeryturę naliczyłam w X 2008 ale nie pobierałam bo pracowałam i nadal pracuje zaczęłam pobierać od IV 2009 r. .Obecnie otrzymuję bieżącą a czy mam jakieś szanse otrzymać zaległą nadal pracuję proszę o odpowiedż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy pisała Pani wnisek o zwrot zaległych do ZUS?
      Jeżeli tak to trzeba czekać na decyzję od Nich.
      prosze poczytać post ostatni z marca.
      A

      Usuń